Witaj!

Blog został zamknięty, a kolejne posty nie będą na nim umieszczane. Dziękujemy za komentarze!

sobota, 13 lipca 2013

Nominacje~







,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

1. Jak polubiłaś/eś yaoi?
Aiko: Zaczęło się od anime. Przyjaciel mi powiedział, że ogląda anime i zainteresowałam się tym. A potem magiczne wrota pokazały mi Junjou Romantica ♥ To chyba Ayami była..
Ayami: Co "ja byłam"? O_O U mnie... ah, te nudne ferie i obejrzenie 2 sezonów Sekaiichi Hatsukoi i 2 sezonów Junjou Romantica w 3 dni... ♥ (tak, dokładnie w tej kolejności XD wyłamałam się ze schematów XD)
2. Co lubisz oglądać?
Aiko: Anime, filmy.
Ayami: Anime, AMVki/MMVki i inne pochodne, filmy rzadziej. Ba, praktycznie w ogóle nie oglądam już filmów.
3. Co byś zrobił/a poznając swojego biasa?
Aiko: Związałabym go ;0 Żartuje xD Pewnie bym.. no nie wiem, no ;0
Ayami: A ja wiem? Zapewne szczena by mi opadła do ziemi i tyle, nie byłabym w stanie nic zrobić z wrażenia.
4. Czego wystraszyłaś się najbardziej w całym swoim życiu?
Aiko: Burzy! Albo jak w dzieciństwie miałam pająka na głowie >__<
Ayami: Jak byłam na kajakach i spałam w namiocie i nagle piorun jebnął niedaleko! Boże... miałam wtedy chyba 10 lat! I wbijałam tacie paznokcie w łydkę, bo spał w drugą stronę XD
5. Jakie słodycze lubisz najbardziej?
Aiko: Czekoladę *-*
Ayami: Wszystkie *-*
6. Jak się zachowujesz w stosunku osoby której nie lubisz?
Aiko: Sarkazm i ironia załatwiają sprawę.
Ayami: Wyobraź sobie sytuację. Wyobraź sobie Ayami (zapewne każdy ma jakieś moje wyobrażenie XD), która idzie szkolnym korytarzem. Z naprzeciwka nadchodzi dziewczyna, której Ayami wybitnie nie lubi. Oczywiście Ayami zaraz wykorzysta fakt, że włosy zasłaniają jej twarz i przez szyję ma przewieszone słuchawki~! Słowem: olewam.
7. Jaką piosenkę teraz słuchasz?
Aiko: W zasadzie teraz to niczego..
Ayami: Teraz? The Script są inspiracją na moje opowiadanie do Kotori. Aktualnie z ich playlisty poszło Millionares ♥
8. Co byś najchętniej uśmiercił/a?
Aiko: Małe, cholerne komary =.=
Ayami: Ta wyżej dobrze prawi, polać jej.
9. Wolisz czas spędzać aktywnie czy biernie?
Aiko: Chciałabym aktywnie, ale spędzam biernie : //
Ayami: Nie wiem, w zależności od humoru tak naprawdę.
10. Zawiodłaś/eś się kiedyś na osobie dla Ciebie ważnej?
Aiko: Wiele razy : //
Ayami: Żeby raz...
11. Obejrzałeś/aś choć raz w życiu jeden odc. dramy? Jak tak to jakiej?
Aiko: Oczywiście! Całą pierwszą część Death Note ♥ Raito w ogóle nie podobny, za to L idealny :3
Ayami: Nie ._. *le Ayami, człowiek, który nie ogarnia dram*



7 faktów o Ayami:
1 - klnie jak szewc xD
2 - uwielbia pandy, ma obsesje na ich punkcie
3 - ma dosyć charakterystyczny styl pisania XD No i jest świetną pisarką
4 - pisze listy, choć już prawie nikt tego nie robi :C
5 - wygląda jak królik, ma dołeczki ♥
6 - jest zboczona, ale się tego wypiera
7 - świetnie jej wychodzą TE zboczone sceny, a mówi, że zboczona nie jest, mwahahah.

7 faktów o Aiko:
1 -  w wakacje ma problemy ze wstawaniem
2 - "Jak ktoś nie odpisuje to znaczy, że moja kolej XD" jej słowa [o odpisywani na opo]
3 - gdy jej się nudzi, wtedy nie mam życia ;_;
4 - jej gejradar jest bardzo dobrze rozwinięty
5 - poczyniła ogromne postępy przez ten niemalże rok ♥
6 -  też jest zboczona! Ale jak przychodziło w Shizayi do pisania "tego" to ociągała się jak nie wiem XD
7 - ma ładny charakter pisma ♥

Mam ochotę skomentować te fakty o sobie... Aiko, mogę? *~*
  oke, ale ja twoje o mnie też chce! XD 

Komentarze Ayami:
1 - to wcale nie jest prawdą! Kurwa, ja pierdole, ale się jebłam w tę cholerną kostkę!
2 - no bo pandy są urocze *-* "Keep calm and hug a panda :3"
3 - serio charakterystyczny? XD Może niektóre wydarzenia... ale Shizayę i chociażby opowiadanie z Kaśką piszę w dwóch zupełnie różnych stylach! XD Wcale nie...
4 - bo listy są genialne ♥
5 - nie wyglądam jak królik! >.< no może mam te ząbki wystające jeszcze z dzieciństwa... a dołeczki mam niewielkie...
6 - no bo... nie aż tak, okej?! XD 
7 - e tam, wcale nie wychodzą mi AŻ tak dobrze. I nie jestem zboczona! ToT

Komentarze Aiko:
1 - to nie jest "problem ze wstawaniem" tylko jak się pisze rp do północy to potem się odsypia xD
2 - No, bo.. No, bo..!
3 - Jak to nie masz? :0 I tak mnie kochasz ♥
4 - ooo tak.
5 - Taa, z amatorki lvl 1 na amatorkę lvl 5 XD
6 - Bo to co innego! XD
7 - Taaa, bo się staram xD

Nominacje:
  1. http://dance-of-happiness.blogspot.com/
  2. http://shizaya-opowiadania-yaoi.blogspot.com/
  3. http://haru-chanstories.blogspot.com/
  4. http://kise-aomine-yaoi.blogspot.com/
  5. http://www.pod-liliowym-ksiezycem.blogspot.com/
  6. http://kimichi-shinigami.blogspot.com/
  7. http://zielone-morze.blogspot.com/
  8. http://www.aikohorix333.blogspot.com/
Pytania:
  1. Skąd czerpiesz inspiracje?
  2. Jaki jest Twój ulubiony Azjatycki zespół?
  3. Dlaczego akurat pisanie?
  4. Masz jakieś inne talenty?
  5. Największa trauma dzieciństwa?
  6. Spaghetti vs pizza?
  7. Boisz się swoich znajomych?
  8. Gry na komputer czy konsole?
  9. Posiadasz denerwujące rodzeństwo, które utrudnia życie na każdym kroku?
  10. Gdybyś wygrała 2 bilety do wymarzonego miejsca to kogo byś zabrała?
  11. Czujesz, że jak poznajesz nową osobę ze środowiska autorów tudzież po prostu Otaku, to jest to ktoś "swojski" i po 5 minutach rozmawiacie, jakbyście się znali przynajmniej miesiąc?

3 komentarze:

  1. Hej, odpowiem tu. Fajnie, dzięki za nominację i wgl fajna sprawa ale nie chce mi się w to bawić C:
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i znowu. Widzę tu swój blog i takie DZYNG~! i szok xD Jeszcze pare razy sprawdzałam, czy dobrze czytam C:

    OdpowiedzUsuń
  3. A chciałam was nominować!

    Meggu~

    OdpowiedzUsuń