Witaj!

Blog został zamknięty, a kolejne posty nie będą na nim umieszczane. Dziękujemy za komentarze!

piątek, 20 września 2013

Wyjaśnienia

EDIT 25.09.13

Piszę tego posta bez wiedzy Aiko. Zapewne już śpi, czy coś, bo nie odpisuje mi na Gadu.

Sytuacja jest dość trudna. Z Aiko mamy tak ułożone dni, że niemal się mijamy. Ona wstaje bardzo wcześnie. Kończy lekcje przede mną. Ja mam do późna (15:30, a raz 16:25). Gdy wracam do domu, nie mam czasu, muszę się uczyć. Aiko wtedy jest na Gadu, ale nie mam pojęcia, co robi. Kończę naukę pod wieczór, około 20. Aiko idzie spać, bo musi wstać około 5 rano. Koło się zamyka. Gdy ona ma czas, ja nie mam. Gdy ja mam - jej już nie ma.  Mijamy się. W dodatku na lekcjach też nie da się pisać. Ja jestem w trzeciej gimnazjum, w tym roku egzaminy, a moja szkoła bardzo ciśnie na lekcjach. Aiko jest w technikum i ma mnóstwo pracy na lekcjach. No i koło się zamyka.

Tu się, że tak powiem wepchnę ; ) No niestety mam cały tydzień zapchany, sprawdzianów full no i trzeba się uczyć do matury i tak dalej, więc wiecie. Wstaje o 4:40, a wracam o 17 i dopiero jak odrobię lekcje i się pouczę, czyli w granicach 19-20 jestem wolna, ale muszę o 21 iść spać, bo wcześnie wstaje. Zwykle przez tę godzinę albo siedzę na GG albo jem kolacje i szykuje ciuchy czy cóś. No i wiecie.. Rozdział zaczęłyśmy pisać, więc jest dobrze i powinien się niedługo pojawić. Zrezygnowałam z wycieczki klasowej dla wolnego weekendu by móc napisać to wreszcie z Ayami - chan ;D Więc są już plusy i nadzieje ludu ^^

Nawet Iza Iza i Shizuś na obrazku płaczą z tego powodu :C

Szczerze przepraszam. W imieniu swoim i Aiko na pewno. Dam jej znać, że wstawiłam tego posta, pewnie rano coś od siebie dopisze. W każdym razie: nie mam pojęcia, jak to będzie wyglądało z rozdziałami. Myślałam, że więcej mamy tego szóstego rozdziału. No ale nic.

Pozdrawiamy i przepraszamy,
Ayami i Aiko


3 komentarze:

  1. Nie szkodzi. W tym roku zaczęłam liceum i już wiem, co to jest zapieprz i wymagający nauczyciele... ;-; Le smut. Szkoła nie oszczędza nas, artystów.
    Powodzenia Wam tam obu ♥ Będę cierpliwie czekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, nie szkodzi, rozumiemy to. ^^
    Powodzenia i mam nadzieje, że szybko wszystko się ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kise rozumie, Kise poczeka~
    Co nie oznacza, że macie się sprężać i pisać. Wszystko powoli, nie śpieszy się. Też mam mało czasu, bo nauka robi swoje, a już 28 pierwsze urodziny mojego bloga i trza będzie coś dodać. Czas umierać ._.
    Ale powodzenia, jeśli chodzi o naukę. Spam serduszkowy ♥♥

    OdpowiedzUsuń